آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان راحلهمامان راحله، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا قاسمبابا قاسم، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
داداش مهدیداداش مهدی، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرتیناعشق مامانی

یـہ ـבختر بایـב شبیـہ پروانـہ باشـہ ؛ בیـבنش زیبا،گرـ؋ـتنش سخت!💜🦋️

گلای زندگی ما مهدی و آرتینا....

1393/11/28 1:10
نویسنده : مامان جون
369 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینا جونم...

الان تو دقیقا دو سال و سه ماه وپنج روزته چقدر زود گذشت انگار تازه دیروز بود که من فهمیدم دوباره باردار شدم و داداش مهدی ذوق کرده بود که قرار براش یه همبازی بیاد درست روز اول تیر بود که رفتم سونوگرافی که دکتر بهم گفت بچم دختره ومنم کلی ذوق کردم و به همه خبر دادم که قراره تا چند ماهه دیگه خدا بهم یه دختره ناز بده.واسه همین من و داداش مهدی رفتیم و اولین لباس رو برات خریدیم.واست کلی اسم انتخاب کردیم ولی روزی که بدنیا اومدی با خاله و بابا و مهدی تصمیم گرفتیم اسمت رو بذاریم*آرتینا*

الان دیگه بزرگ شدی و اکثر کاراتو خودت انجام میدی و خیلی دختر ناز و دوست داشتنی شدی ومنم بخاطر وجود تو  وبرادرت خدا رو شکر میکنم.

خیلی دوستتون داریم*مامان و بابا*

اینم عکس روزی که بدنیا اومدی...عکس مهدی در یک سالگی

پسندها (2)

نظرات (0)