آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
مامان راحلهمامان راحله، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
بابا قاسمبابا قاسم، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
داداش مهدیداداش مهدی، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

آرتیناعشق مامانی

یـہ ـבختر بایـב شبیـہ پروانـہ باشـہ ؛ בیـבنش زیبا،گرـ؋ـتنش سخت!💜🦋️

دختر قشنگ و دوست داشتنی من

1402/9/9 23:19
نویسنده : مامان جون
220 بازدید
اشتراک گذاری

دختریکی یدونه من
دلم میخواد همیشه خوشحال ببینمت
اول بخاطر اینکه لایقش هستی و بعد
بخاطر اینکه لبخند تو قشنگ ترین
چیزیه ک تو این دنیا دیدم.
و تورو اینجوری توی ذهنم و قلبم دارم
اومدنت قشنگ ترین اتفاق‌ زندگیِ من بود ؛ از وقتی اومدی تو زندگیم عشقو معنی کردی برام من قشنگ ترین حس هارو با تو تجربه کردم خوشحالم ک کنارمی مال منی تو دلیل حال خوب منی بهترینم تو منو ی عمر ب خدا مدیون کردی بخاطر بودنت♥️
.


 

پسندها (1)

نظرات (2)

آویناآوینا
15 آذر 02 18:21
خدا حافظ و نگهبانش باشه
مامان جون
پاسخ
  ممنون خیلی محبت🤩 دارین
گیلداگیلدا
2 دی 02 16:13
تولد آرتینا جون مبارک با آرزوی بهترینا براش😍
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم 😍😍😘🥰🥰