آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان راحلهمامان راحله، تا این لحظه: 41 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
بابا قاسمبابا قاسم، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
داداش مهدیداداش مهدی، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

آرتیناعشق مامانی

یـہ ـבختر بایـב شبیـہ پروانـہ باشـہ ؛ בیـבنش زیبا،گرـ؋ـتنش سخت!💜🦋️

خاله جون صدیقه

1393/11/5 23:39
نویسنده : مامان جون
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

آرتینا جون میبخشی اگه یواشکی این مطلب رو نوشتم دلم میخواست غافلگیرت کنم آخه همه مطلبای این وبلاگ رو مامانی نوشته........دلم میخواست منم شریک باشم تو یادآوری بهترین روزای عمرت

روزی که به دنیااومدی رو خوب یادمه یه دخترخوشکل وتپل به زیبایی ماه...این که میگم ماه غلو نکردم خیلی نازبودی خاله جون گرچه الان زیباترهم شدی

نمیدونی از ذوق دختربودن تو چقدر خوشحال شده بودیم آخه تو خونواده فقط 2تا دخترداشتیم وحالا با وجودتو جمع دخترونه خونمون قشنگ ترشده!!

آرتیناجون میخوام بدونی اسم نازت پیشنهاد من بود که مامان وبابات خیلی خوششون اومد و انتخابش کردن.....

میخام همیشه یادت بمونه تو یکی ازبهترین هدیه هایی بودی که خدا به خونواده ما داد امیدوارم بتونیم درست ازت مراقبت کنیم عزیزدلم

همیشه دوستت دارم جوجه ی خاله بوسبوسبوس

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مهتاب
11 بهمن 93 16:01
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397